fbpx
- Sponsor -

Setiap Tahun Asyik Beli Baju Saja, Kali Ini Orang Kuantan Boleh Beli ‘Rumah Raya’ Pula

Tinggal beberapa hari lagi sebelum kita semua nak sambut Hari Raya Adilfitri. Maka dikesempatan ini, kami ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin kepada semua pembaca kuantanloka dot com.

Semoga raya tahun ini anda dapat nikmati kegembiraan yang ditunggu-tunggu setelah lebih 2 tahun kita berperang dengan makhluk COVID-19.

Bila dekat nak raya ni, kita selalunya sibuk belanja sakan beli baju, kasut, pakaian, perhiasan dan macam-macam benda baru untuk digayakan. Untuk kali ini, kami nak kongsi satu berita bagus untuk anda beli raya kali ni.

- Sponsor-

Beli rumah! Ha, bunyi macam terlampau kan? Namun buat anda yang masih belum memiliki rumah dan merancang untuk membeli rumah pertama sila teruskan membaca. Ini adalah berita penting dan baik untuk ambil tahu.

Tempoh hari kami dimaklumkan oleh LKPP Propety di mana sekarang mereka menawarkan beberapa rekaan rumah dari Siri Ujana yang berlokasi di Sungai Soi, Kuantan sedia dimiliki.

Pertama adalah rumah Topaz B, rumah ini hanya berbaki 6 unit sahaja lagi. Rumah dah siap dan boleh terus duduk berharga RM228,888.

Yang kedua pula adalah rumah Qordzia yang kini dalam proses membinaan dan sudah mencapai fasa 3 berharga RM185,500.

Kami faham, bila sebut nak beli rumah ia bukanlah semudah bagaimana membeli Nasiayampapa. Order, bayar dan terus dapat. Nak beli rumah ni perlu menjalani beberapa proses dan melibatkan dokumen yang mana ada dikalangan kita berasa rumit.

Ha, ini perkara menarik yang kami nak kongsi sangat tu. Kata orang, benda baik kita kongsi!

- Sponsor -

Setelah berkenalan dengan LKPP Propety, baru kami tahu LKPP Propety antara syarikat yang menjual rumah dengan servis terbaik, terutama untuk rakyat berstatus sederhana.

Macam kami kata, proses nak beli rumah ni tak mudah. Tapi bila kita memilih untuk berurusan dengan LKPP Propety, proses nak beli rumah ni tak susah pun. Pihak LKPP Propety sangat komited membantu memudahkan segala proses nak beli rumah.

Orang Pahang perlu tahu perkara ini. Terutama anak muda yang teringin membeli rumah pertama. Kongsi artikel ini kepada kawan dan sedara mara anda juga ya.

Berbalik kepada pembelian rumah, segala proses seperti guaman, permohonan pinjaman bank dan sebagainya akan dibantu oleh pihak LKPP Propety. Anda hanya perlu hubungi mereka untuk dapatkan bantuan berkenaan proses pembelian rumah.

Satu lagi, LKPP Propety ada banyak juga projek-projek rumah dan secara kasar harga rumah yang ditawarkan antara pilihan terendah pada zaman sekarang.

Ini berita baik untuk kita semua, kalau anda bercadang nak beli rumah pertama terutama yang sudah berkeluarga boleh fikir masak-masak. Benda elok jangan diabaikan, nanti menyesal kemudia hari.

Untuk berurusan dengan LKPP Propety, anda boleh hubungi mereka di Facebook LKPP PROPETY SDN BHD.

- Sponsor -

Semoga bermanfaat.

- Sponsor -

Disyorkan